Kaip tapti motyvuotam arba kodėl reikia siekti savo tikslų? Motyvuotas Atletas Artur Swan

motyvuotas atletas arturas
Sveiki, su jumis Jevgenijus Čigrin iš Tobulėjimo Klubo ir šiandien aš kalbinu žinomą verslininką ir fizinio parengimo trenerį – Artūrą Swan, kuris specializuojasi subalansuotos mitybos srityje. Stengiasi padėti ir parodyti žmonėms, kad sveika ir skani mityba, tai ne tik virta vištiena.
artur swan

Nuo ko prasidėjo jūsų sporto kelionė? Kas paskatino pradėti sportuoti?

Pradėjau būdamas 25-erių, neturėdamas jokio suvokimo kas yra sportas ir kaip jis valgomas. Nutariau pasikeisti ir suvyriškėti. Pasirinkau sporto klubą ir padedamas savo tėvuko, kuris yra buvęs gimnastas, pradėjau savo sunkią, bet ypatingai įdomią kelionę.

Kokiais trimis žodžiais (būdvardžiais) apibūdintumėte savo asmenybę?

Atsakingas, nepriklausomas ir sąžiningas

motyvuotieji atletai artur

Kaip kilo idėja sukurti savo video blogą? Dalintis savo žiniomis socialiniuose tinkluose?

Norėjau pasidalinti patirtimi su tais, kurie yra panašioje situacijoje, kokioje buvau aš. Kuomet nežinai nuo ko pradėti, kaip spėti ir ką daryti. Atrodo niekada nėra laiko, noro ar motyvacijos. Norėjau perduoti žinią visiems, jog net dirbant darbus ir turint antras puses ar šeimas, galima drąsiai siekti sportinių tikslų. Reikia tik noro ir valios.

Kaip atrodo jūsų diena? Kaip motyvuojate save kiekvieną dieną keltis ir tobulėti?

Mano diena prasideda 6 valandą ryto. Atsikeliu, apsiprausiu ir judu link sporto salės. 6.30 jau minu dviratį ir apšilinėju. Dažniausiai mano treniruotės trunka iki 8:30. Pagrindinis dienos maistas – pusryčiai, seka iškarto po treniruotės. 9:00 dažniausiai turiu asmeninių treniruočių klientus. 11:00 pradedu darbą visiškai nesusijusį su sportu, esu laikrodininkas. Šiuo metu dirbu iki 16:00. Grįžęs namo sėdu prie darbo stalo ir konsultuoju savo online klientus, sudarinėju mitybos ir treniruočių planus, ruošiu video medžiagą, montuoju filmukus. Diena dažniausiai baigiasi 21:00. Valandėlę praleidžiu prie mėgiamo serialo ir 22:30 einu miegoti.

artur lebedenko

Sportininkai yra tie žmonės, kurie neretai laikosi itin griežtų dienotvarkių, taisyklių. Kokios pagrindinės gyvenimo taisyklės vyrauja jums sportuojant ir ar tokių pačių laikotės gyvenime?

Pagrindinė mano taisyklė, daryti viską gerai ir iki galo. Jeigu esu užsibrėžęs tikslą, tuomet siekiu jo tol, kol pasieksiu. Jei tai sportas, tuomet atėjęs į salę dirbu ir atiduodu visą save, nes žinau, kad tik sunkus darbas atneš rezultatus. Jeigu tai darbai, tuomet darbus padarau iki galo ir nedarau kitų, kol pirmieji nepabaigti. Be abejo, labai svarbus mitybos rėžimas, stengiuosi valgyti labai reguliariai.

Ar jums nebūna taip, kad sporto rezultatuose matomas ne progresas, o stagnacija (atrodo sportuoji, įdedi daug pastangų, tačiau rezultatai negerėja) ir kaip su tuo kovoja sportininkai?

Tai dažnas atvejis. Tačiau tam yra kelios priežastys: blogai sudėliotas treniruočių planas ir prasta mityba. Labai svarbu nepersistengti su treniruotėmis ir duoti organizmui pailsėti. Jeigu jis negaus poilsio, mes nespėsime atsistatyti ir progresas sustos. Kita medalio pusė, tai mityba. Jeigu prastai valgysime, neaprūpinsime savo organizmo reikiamomis medžiagomis, kurios yra atsakingos už atsistatymą, energiją ir mūsų tikslų siekimą.

Kodėl ne tiek daug žmonių pasiekia gerų rezultatų sporte? Nuo ko tai priklauso?

Daugelis nori greito rezultato. Deja, sporte greitų rezultatų nebūna. Tam reikia laiko ir įdirbio. Valingai ir pastoviai sportuojant rezultatai ateis garantuotai.

motyvuoti atletai sportas

Papasakokite įsimintiniausią potyrį susijusi su sportu ar itin reikšmingą privertusį jus tobulėti/veikti/keistis įvykį.

Didžiausias lūžis buvo prieš 4 metus. Sportavau 2 metus ir žiūrėdamas į veidrodį nemačiau jokio rezultato. Nusprendžiau susiimti ir pakeisti tiek savo mitybos bei sporto įpročius. Pradėjau valgyti tik sveiką subalansuotą maistą, atsisakiau greito maisto bei saldumynų. Nepraleidinėjau treniruočių ir dirbau atsakingai. Per metus jau buvo pastebimi pokyčiai ir tai neleidžia man sustoti net ir šiandien.

Pakalbėkime apie maistą tiems, kurie nori mesti svorį. Kaip rasti mažiau kaloringų produktų ir išmokti juos naudoti kasdienybėje?

Visi produktai yra savotiškai geri (aš kalbu apie natūralius produktus: mėsa, grūdai, daržovės ir vaisiai). Didžiausia bėda metant svorį, tai kiekis ir pagaminimo būdas. Todėl norint numesti svorio pradėčiau valgyti daugiau daržovių, pakankamai baltymų ir mažiau grūdinės kultūros produktų. Vaisius tik pirmoje dienos pusėje. Gaminti maistą orkaitėje, garuose arba ant griliaus be papildomų aliejų.

Ką patartumėte žmonėms, kurie nori pradėti sportuoti? Ir nuo ko pradėti būtent?

Pradėti šiandien, o ne laukti pirmadienio. Išsirinkti veiklą: dviratis, sporto klubas, tenisas ar pan. Nueiti šiandien, užsirašyti, nusipirkti abonimentą ir pradėti sportuoti. Būtinai pasikonsultuoti su treneriu, kuris nukreiptų teisinga linkme. Ir nepasiduoti pagundai praleisti treniruočių. Bus sunku, bet stenkitės valingai sportuoti ir su laiku bematant pokyčius atsiras noras sportuoti savaime.

artur swan lebedenko

Kokią turėjote (turite) didžiausią svajonę? Kokius tikslus buvote užsibrėžę, kad ją pasiektumėte?

Nesu didelis svajoklis, esu realistas. Dažniausiai užsibrėžiu tikslus, kuriuos įgyvendinu, todėl jie yra labai žemiški. Mano kitas tikslas yra sukurti du projektus, kurie pakeistų žmonių įpročius ir padėtų tobulėti. Galima vadinti tai svajone, bet ji reali ir bus įgyvendinta.

Kokie yra jūsų ateities tikslai? Kokiose srityse toliau žadate tobulėti?

Jei, tai veikia, nieko keisti nereikia. Laikausi šio savo šūkio. Nesakau, kad alternatyvai neturiu naujų idėjų, jos tikrai yra ir atsiranda su kiekviena nauja diena. Tačiau esu įsitikinęs, kad laikymasis to, ką darai gerai ir tą daryti nuosekliai bei pastoviai yra svarbiausia. Pagrindinis mano tikslas sustiprinti “Motyvuoti Atletai” prekinį ženklą ir sukurti prasmingą bei vertingą produktą, kuris padėtų žmonėms.

Jei žinotumėte, kad visi pasaulio žmonės išgirs jus, kaip skambėtų jūsų žinutė?

Pradėk šiandien, neatidėliok ir tapk geresniu nei vakar!

motyvuoti atletai

Keli motyvuojantys žodžiai kitų žmonių motyvacijai ir atsisveikinimas.

Noriu palinkėti visiems ryžto pradėti siekti savo svajonių bei tikslų jau šiandien. Nelaukite rytdienos. Jeigu Jūs turite idėją ar norą pasikeisti, tą darykite dabar. Pradžia yra visuomet sunki ir itin reikalaujanti daug darbo, bet taip yra visur, todėl nepasiduokite ir nuosekliai dirbkite siekdami to tikslo. Jeigu Jūs tikrai įdėsite 100% savęs į to tikslo siekimą, aš garantuoju Jūs pasieksite dar daugiau nei tikitės. Aš pradėjau viską iš idėjos, šiandien mano idėja atneša man pinigus, o ateityje tikiuosi ji taps pavyzdžiu kitiems.

Tavo smegenis sprogdinančios mintys:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *